Firma Bobasom Ltd jest zarejestrowana w Wielkiej Brytani pod numerem: SC217327.
Adres:
Bobasom Ltd, Redewan, Chapellhill, Glencarse PH2 7RT, UK
Telefon: +447887885184 lub +48696041515
Adres magazynu wysylkowego: Bobasom.pl, Pl.Orunski 7B, 80-056 Gdansk-Orunia
Telefon kontaktowy: +48 503120977
E-mail:
Sklad Zarzadu:
Anna Saari- Dyrektor Zarzadzajacy/Udzialowiec
Thomas MacDonald- Udzialowiec
Prosimy o zapoznanie sie z regulaminem sklepu:
I. INFORMACJE OGÓLNE
ˇ Sklep bobasom.pl prowadzi wysylkowa sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci www.
Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT charakterystyczny dla prawa podatkowego brytyjskiego: 0% VAT na ubrania niemowlece/dzieciece oraz 3% VAT na zabawki/akcesoria.
ˇ Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu.Cena promocyjna towaru obowiazuje tylko we wskazanym przez administracje sklepu przedziale czasowym.
ˇ Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a sklepem Bobasom.pl. Każde zamówienie wysyłane jest do zatwierdzenia na adres mailowy podany przez klienta w momencie logowania.
ˇ Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem unijnym i w języku polskim.
ˇ Razem z towarem dostarczany jest paragon/faktura.
ˇ Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów dlatego realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
ˇ Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia rachunku. Zamawiający może anulować zamówienie droga emailowa pod adresem anna.sales@bobasom.pl lub telefonicznie: +48696041515
ˇ Status Państwa zamówienia można sprawdzić za pośrednictwem poczty e-mail.
II. ZAMÓWIENIA
ˇ Zamówienie można złożyć bezpośrednio w sklepie bobasom.pl lub za pośrednictwem poczty e-mail: anna.sales@bobasom.pl
ˇ Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu, warunków oraz kosztów dostawy. Warunki realizacji potwierdzonego zamówienia są wiążące do czasu dostarczenia Klientowi zamówionego towaru
- Koszty dostawy- kurier DPD, paczka w Ruchu
kurier DPD standard (24 godziny)- 13,80PLN
Kurier DPD standard pobraniowy- 18,70zl
Paczka w Ruchu 7,60PLN
Przesylki miedzynarodowe- koszty ustalane indywidualnie
ˇ W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia i ma możliwość podjęcia decyzji o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
III. PŁATNOŚCI
ˇ Przelew na konto bankowe: Anna Saari, Bobasom.pl 39116022020000000050684057, dopisek: numer zamowienia
ˇ Online, kartami kredytowymi - usługa Przelewy24.pl
ˇ Płatność "za pobraniem" u kuriera
- System PayPal.
IV. DOSTAWA
ˇ Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostarczenia przesyłki. Wszystkie przesyłki wysyłane są pocztą ekonomiczna lub priorytetową lub kurierem UPS.
ˇ Wszystkie sprzedawane towary staramy się Państwu dostarczyć jak najszybciej. Wysyłka towarów znajdujących się w magazynie jest realizowana w ciągu 48 godzin.
ˇ W szczególnych przypadkach termin dostawy z przyczyn niezależnych od nas może się wydłużyć.
ˇ UWAGA! - Do terminów dostaw nie wlicza się sobót, niedziel oraz świąt.
ˇ Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
ˇ Wysyłka potwierdzana jest za pośrednictwem poczty elektronicznej.
ˇ W przypadku braków magazynowych klient zostanie natychmiast poinformowany o innym możliwym terminie realizacji zamówienia.
Odpowiedzialność za terminowe dostarczenie paczki zarówno w kraju jak i za granicę spoczywa na Poczcie Polskiej lub firmie kurierskiej.
V. ODBIÓR PRZESYŁKI
ˇ W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan i zawartość przesyłki.
ˇ Odbiór przesyłki musi być stwierdzony pisemnym pokwitowaniem potwierdzającym odbiór paczki w stanie nienaruszonym.
ˇ W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej.
VI. ZWROTY
ˇ Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2000 "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz.U.z 2000r Nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami) klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki w ramach odstąpienia od umowy, składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie przesłane wraz z towarem. Zwrotowi podlega tylko towar w stanie nienaruszonym. Koszt zwrotu pozostaje po stronie klienta.Sklep Bobasom.pl zwraca tylko koszt zwroconego towaru bez kosztow wysylki zarowno do jak i od klienta.
ˇ W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do odesłania na własny koszt zakupionych produktów w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z dołączonym oryginalnym dowodem zakupu. Zwracany Produkt nie może nosić śladów używania lub być uszkodzony, dotyczy to także opakowania.
ˇ Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres magazynu:
Magazyn Bobasom.pl, Pl. Orunski 7B, 80-056 Gdansk-Orunia
Zwrot należności za zwrócony towar nastąpi w ciągu 7 dni roboczych po otrzymaniu w/w zwrotu na wskazane przez Klienta konto bankowe lub przekazem pocztowym.
ˇ Sklep bobasom.pl nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
VII. REKLAMACJE
ˇ Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu bobasom.pl są fabrycznie nowe oraz objęte rękojmią na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego.
ˇ Do przesyłki zawierającej zwracane produkty prosimy dołączyć oryginał paragonu.
ˇ Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu (paragon lub faktura).
ˇ Aby dokonać reklamacji należy: zawiadomić sklep o zamiarze złożenia reklamacji przy pomocy poczty elektronicznej lub telefonicznie oraz dostarczyć reklamowany towar na adres wskazany przez sprzedawcę.
ˇ W ciągu 14 dni od daty dostarczenia do sklepu reklamowanego produktu Klient otrzyma pisemną odpowiedz na złożoną reklamację.
ˇ W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad i ponownie dostarczony na koszt sprzedawcy.
ˇ Jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie będzie możliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
VIII. PRAWA AUTORSKIE
- Logo, wszystkie zdjecia, artykuly oraz fasony ubran sklepu bobasom.pl sa objete prawami autorskimi i jakiekolwiek ich kopiowanie w celach komercyjnych jest surowo zabronione oraz zgodnie z prawem unijnym podlega karze.
VIII. POUFNOŚĆ
ˇ Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.(Dz. U. 2002 r. nr 102 poz. 926, z późniejszymi zmianami) każdy Klient sklepu bobasom.pl ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania, oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania.
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
ˇ Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez naszą firmę Państwa danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dn.29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883)